Hej på er :)

Det blev visst en lite paus från bloggandet ett tag , Har haft så sjukt mycket att göra + att när det har vart fint väder har jag hellre legat ute och stekt än att sitta här och knappa ! Så ligger det till , kul att många läsare hänger kvar varje dag , härligt att jag skriver lite nu va ?

Har fullt upp här hemma med alla hästar då jag kämpar på för att bli av med alla i stort sätt. Sitter i en jobbig situation
just nu då jag känner att jag vill göra mer saker men jag varken orkar eller finns knappt tiden heller och då lessnar jag. Tar en sak i taget  . Sitter nu och tänker på vad jag gjorde förra veckan tex ? de vet jag knappt själv , snacka om att de är rörig i mitt huvud . Om inte annat har min ena hjärn halva fått för mycket dricka på sistone kan vara de eller ? ! vem vet vem vet .

Säger bara sköönt med Fredag imorgon , då blir det bara mys och lugnt för min del , Ser ut som hela helgen blir lugn . Men de blir aldrig som jag har tänkt mig ändå så vi får se ! När jag säger lugnt så menar jag att ja kommer hålla mig borta från kroglivet och allt annat härj , mina dagar ja dom ser ut som alla andra dagar även fast det är helg. aja hoppas ni hängde med där
!

Ne nu ska jag fixa mig något att äta

PUSSS







Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: vsg och tack så mkt:)

2011-05-05 @ 19:27:47
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0