Lill Lördag !

Sitter här hemma och är sjukt uttråkad, går inte att rida för att det blåser alldeles för mkt , inte så kul att rida unghästarna i detta väder ! Det är som att ta självmord nästan. aa men typ!!! Hoppas det slutar snart.

Känner mig lite sugen på att åka in till stan och hitta på någe rajraj. Men jag är ganska trött och jag vet själv att jag kommer ha en del att göra imorgon så lika bra att jag blir hemma ! FAN. Mamma håller på och gör en äppel paj nu :D:D Så jag får sitta och smaska på den ! hihi

Annars då inte mkt , Har knappt vart levande efter Lördagen , Det brukar alltid spåra när vi party brudar är ute men denna kväll går nog till historien haha , det var galet , det var sjukt  =)  Kvällen började hemma hos Joanna , med Sara och Lollo . Sen en massa annat gött folk .



Vill att det ska bli varmt och fint igen , så man kan ligga och steka i solen :) Tappat jätte mkt färg nu när det har vart sånnt piss väder :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0