Imorgon är det Fredag :D

Haft en riktigt bra dag idag :) Allt känns ganska bra nu faktiskt , hästarna gick super och vädret är fint haha ja men min dag har vart bra ! Ska snart sätta mig och skriva mitt personliga brev som ja måste skicka iväg så fort som möjligt så det händer något snart. bhuu.

Jaha är det imorgon det händer eller ?
haha ja ska till tandläkaren
kl 9 ? hallå snällt ... Sen blir det att knata på kumla marken en sväng med mamma&mormor .Men sen ja sen ska Madde till systemet och köpa sig en box vin så är Fredagen fixad. Till kvällen drar jag mig hem till Luulloo så får vi se vad vi hittar på för bus, men med lite vin i kroppen och när mörkret  börjar falla så är vi redo för det mesta haha !

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0