opa opa

Jaha ny vecka och nya tag !
Ska nog ta tag i att packa lite saker kan ju vara bra. Så sjukt seeegt. men men det måste ju göras det med. Helgen var både vild och lugn. Lördagen spårade ganska bra då Madde var lite på hugget att dricka massor så de blev vin , cider ,sprit och åter en massa vin i mängder. Jag hann till och med att vara på två uteställen haha. Satin och där vette tusan va som hände men de slog till , Lollo gick hem vid 11 ? ja va hände ? HAHA. Sen drog halva gänget till Strömpis och där va jag väl inte mer än 40 mn ? haha och jag mingla typ bara runder helatiden tydligen för jag var överallt och ingenstans. Aja nog om detta .

Igår åkte jag och mammi till marieberg och jag fick shoppa nya ridbyxor och skor :) Välbehövligt kan man säga. Sen sprang vi rundor på IKEA och lite andra butiker och jag mådde piss haha vingla runt där och försäkte se glad ut medan det känndes som ja skulle spy när som helst :) Mamma bara skratta åt mig, konstigt ? !

Imorgon är tänken att jag ska åka in till stan mot kvällen och färga mitt hår, Lollo ska vara snäll och hjälpa mig med det. :) Ska försöka få lite ändring på skiten tänkte ja , den röda slingan försvinner nu iaf som jag haft ett bra tag. Ni får se när det är klart... :P





Kommentarer
Postat av: Emma - photoshop, headers & foto ♥

Japp, det blir bra! :)

2011-09-27 @ 09:37:29
URL: http://dessemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0